Ο 1 εκατομμυρίου δολαρίων διαγωνισμός των Starbucks για ανακυκλώσιμα ποτήρια.

24 10 2018 | 08:09

Η αλυσίδα Starbucks θα βραβεύσει με 1 εκατομμύριο δολάρια εφευρέτες που θα καταφέρουν να σχεδιάσουν ένα βιώσιμο ποτήρι, καπάκια και άλλα υλικά που χρησιμοποιούνται στα καταστήματά της. Εάν έχετε μια καλή ιδέα για ποτήρια, καλαμάκια ή καπάκια, η προθεσμία του NextGen Cup Challenge λήγει στις 5 Νοεμβρίου.

Το ποσό που θα δώσει η εταιρεία είναι τόσο υψηλό, γιατί στοχεύει στο να βοηθήσει τις νικητήριες συμμετοχές να χτίσουν εταιρείες που θα δημιουργήσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα. Η εταιρεία, που συνεργάζεται με την Closed Loop Partners, έναν επενδυτή σε εταιρείες κυκλικής οικονομίας, δύναται να δώσει το ποσό του ενός εκατομμυρίου σε έως και έξι συμμετέχοντες, οι οποίοι θα λάβουν και μια πρόσκληση για συμμετοχή στο πρόγραμμα επιχειρηματικής στήριξης των συνεργατών της Closed Loop Partners, η οποία στηρίζει τους νέους επιχειρηματίες.

Η Closed Loop Partners υποστηρίζεται από μια ομάδα εταιρειών, μεταξύ των οποίων οι Walmart, Coca-Cola, 3M, Johnson & Johnson, PepsiCo, Procter & Gamble και Unilever.

Τα νέα βιώσιμα φλιτζάνια καφέ είναι απαραίτητα για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει η εταιρεία, καθώς η οικονομία μετατοπίζεται σε ένα πράσινο κυκλικό μοντέλο στο οποίο όλα θα είναι επαναχρησιμοποιήσιμα. Η Starbucks θα κερδίσει επίσης διαφήμιση από αυτή την κίνηση, αφού όλο και περισσότεροι έχουν πλέον επίγνωση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.

ω

Πρότζεκτ όπως αυτός ο διαγωνισμός για τον καινοτόμο σχεδιασμό αποτελούν σημαντικές κινήσεις που μπορεί να κάνει μια μεγάλη εταιρεία. Το μεγαλύτερο όφελος τους είναι η δυνατότητα να κατευθύνουν ιδέες από όλο τον κόσμο προς την εύρεση λύσεων. Παράλληλα αποτελεί και εξοικονόμηση χρημάτων για την ίδια την εταιρεία, αφού κάνοντας μόνη της μια τέτοια έρευνα θα χρειαζόταν να δαπανήσει μεγαλύτερο κεφάλαιο.

 

11 Οκτωβρίου 2018

Του Mitch Ratcliffe

Πηγή: Earth911