"Ο χρόνος τρέχει" : καμπάνια ενημέρωσης της ανακύκλωσης συσκευών α.ε. για την μείωση της ρύπανσης

31 03 2018 | 15:44ΑΝΕΜΟλόγια

Με έναν ευχάριστο και έξυπνο τρόπο η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α.Ε. ξεδίπλωσε μια καμπάνια με σκοπό να αναδείξει πως στα πλαίσια της καθημερινότητάς μας ο καθένας από την μεριά του μπορεί να βάλει ένα λιθαράκι στην μείωση της ρύπανσης, φαινόμενο που έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις στην εποχή μας. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ενημέρωσης ήταν εντυπωσιακά. 

Η Bakers Digital Communication, η οποία διατηρεί το συνολικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της Digital στρατηγικής για την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α.Ε., δημιούργησε, ενεργοποίησε και υποστήριξε το online activation με τίτλο «Ο χρόνος τρέχει», με απώτερο στόχο την αύξηση του awareness και τη συναισθηματική δέσμευση του κοινού με το brand.

 

Bakers Digital Communication

 

Το activation που σχεδίασε η BAKERS για την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ A.E. είχε έντονα χαρακτηριστικά gamification αποσκοπώντας να εισχωρήσει, με ευχάριστο τρόπο, στην καθημερινότητα του χρήστη αναδεικνύοντας πως όλοι, στο μέτρο που μας αναλογεί, μπορούμε να συμβάλλουμε στη μείωση της ρύπανσης.

Απλά ακολουθώντας στην πραγματική ζωή τα βήματα του παιχνιδιού!

Το δημιουργικό concept της online ενέργειας εξελίχθηκε σε 3 levels, στα οποία ενσωματώθηκαν καθημερινές δραστηριότητες όπου, μέσω οδηγιών, ο χρήστης κατευθυνόταν στις κατάλληλες επιλογές για να περιορίσει τις αυξανόμενες ρυπογόνες ουσίες που κινδύνευαν να «πνίξουν» την πόλη. Αρκεί να έβρισκε τις συσκευές που έπρεπε ν’ ανακυκλωθούν, κάνοντας click / tap σε όλες πριν τελειώσει ο χρόνος μπαίνοντας, στο τέλος, στην κλήρωση για τα δώρα του παιχνιδιού.

Και ενώ ο «χρόνος έτρεχε» η ενέργεια πέτυχε ισχυρό brand engagement, καθώς κατά το διάστημα που ήταν στον «αέρα», περισσότεροι από 37.000 μοναδικοί χρήστες μπήκαν στο ειδικό site της ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ A.E. και ενημερώθηκαν, με ευχάριστο και άκρως εκπαιδευτικό τρόπο.

 

bedroom

 

Kitchen

 

Bathroom

Πηγή: (Δελτίο Τύπου)