Πρόσω ολοταχώς προς «πράσινα» VLCC.
Ο αγγλικός νηογνώμονας Lloyd’s Register πιστοποίησε την Hyundai Heavy Industries για τον σχεδιασμό ενός φιλικού προς το περιβάλλον Very Large Crude Carrier (VLCC).
Το εν λόγω πλοίο θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ως καύσιμο έναν συνδυασμό πτητικών οργανικών ενώσεων μαζί με LNG, ενώ παράλληλα το πλοίο θα διαθέτει Rotor Sails της εταιρείας Norsepower, δηλαδή βοηθητικά συστήματα πρόωσης που χρησιμοποιούν την αιολική ενέργεια.
Τα Rotor Sails εκτιμάται ότι μπορούν να συμβάλουν σε εξοικονόμηση καυσίμων στα πλοία έως και 7%, σύμφωνα με ανακοίνωση του Lloyd’s Register, ενώ εφόσον επιτευχθεί ο σχεδιασμός του παραπάνω VLCC, τότε το φιλικό προς το περιβάλλον πλοίο θα εκπέμπει μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και οξειδίων του θείου κατά 25% και 99%, αντίστοιχα, συγκριτικά με ένα συμβατικό VLCC.
8 Ιουνίου 2019
ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ