Με ρυθμούς χελώνας, λόγω έλλειψης προσωπικού, οι εξετάσεις των φακέλων για φωτοβολταϊκά από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Σοβαρά είναι τα προβλήματα που προκαλούνται στην αγορά από τις μεγάλες ελλείψεις σε τεχνικό και διοικητικό προσωπικό στο ΔΕΔΔΗΕ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι χρόνος αντιμετώπισης διαφόρων αιτημάτων των πελατών του ΔΕΔΔΗΕ έχει αυξηθεί σημαντικά, καθώς το υπάρχον προσωπικό αδυνατεί να ανταποκριθεί στον όγκο τους.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά προβλήματα εντοπίζεται στα αιτήματα για νέες παροχές και συνδέσεις έργων, με τις καθυστερήσεις στον τομέα αυτό να πλήττουν κυρίως τα φωτοβολταϊκά.

Την ώρα που οι φάκελοι για νέα έργα ΑΠΕ που καλείται να εξετάσει ο ΔΕΔΔΗΕ όλο και πληθαίνουν, οι ελλείψεις σε προσωπικό καθιστούν αδύνατο για τους εργαζόμενους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των επενδυτών για γρήγορη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους. 

Εξαιτίας της κατάστασης αυτής, οι εκκρεμότητες σε πολλές Περιφέρειες της χώρας αφορούν ακόμα και πολλές εκατοντάδες φακέλους για φωτοβολταϊκά πάρκα, ενεργειακές κοινότητες και net-metering.

Σε δηλώσεις του για το θέμα στο tomanifesto.gr, ο Εκτελεστικός Σύμβουλος Νομικών Θεμάτων Ένωσης Τεχνικών ομίλου ΔΕΗ/ ΚΗΕ Κλάδος Ηλεκτρικής Ενέργειας, Στράτος Μανικάκης σημειώνει μεταξύ άλλων:

«Επειδή ο νόμος δεν του επιτρέπει να κάνει άμεσα προσλήψεις, αναγκάστηκε ο ΔΕΔΔΗΕ να προσλάβει “ενοικιαζόμενο” προσωπικό». «Οι συνάδελφοι εργαζόμενοι στον ΔΕΔΔΗΕ, πλέον βγαίνουν στη σύνταξη γιατί έχουν συμπληρώσει τα απαιτούμενα από το νόμο, χρόνια εργασίας. Ταυτόχρονα, προσλήψεις δεν έχουν γίνει τα τελευταία τέσσερα-πέντε χρόνια, ικανοποιητικού αριθμού στελεχών, οπότε αυτή είναι η λύση που διαφαίνεται για το μέλλον».

Ο κ. Μανικάκης υπογραμμίζει, τέλος, ότι «η εντατικοποίηση της εργασίας οδηγεί σε κόπωση των εργαζομένων με εμφανή των κίνδυνο, εργατικών ατυχημάτων».

 

 

 

23 Οκτωβρίου 2019

energypress