«Labels are for bottles, not for people»! Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μας καλεί να αφήσουμε στην άκρη τις «ετικέτες»
Σε μία συμβολική πρωτοβουλία προς τη δημιουργία και τη διατήρηση ενός κλίματος πολυμορφίας και συμπερίληψης προχωρά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, μέσα από μια νέα και ιδιαίτερη ενέργεια
Αθήνα, 19 Μαΐου 2022 – Υπάρχουν φορές που χρειάζεται όλοι μας να κάνουμε τα λόγια πράξη. Ειδικά όταν πρόκειται για ένα τόσο σημαντικό θέμα, όπως αυτό της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης. Ένα θέμα που συνιστά διαχρονικά βασικό πυλώνα της στρατηγικής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Έτσι, φέτος, η εταιρεία - στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Πολιτισμικής Διαφορετικότητας - κάνει ακόμη ένα πρωτοποριακό βήμα και προχωρά σε μία πολύ ενδιαφέρουσα συμβολική δράση, τοποθετώντας το θέμα στο προσκήνιο.
Με βασικό μήνυμα το «Labels are for bottles, not for people», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην αποστολή ενός tailor made press kit, το οποίο περιείχε 4 συσκευασίες των προϊόντων της, που είχαν καλυφθεί «συμβολικά» με μια λευκή ετικέτα. Με αυτόν τον τρόπο, μας κάλεσε όλους να αφήσουμε στην άκρη τις «ετικέτες» και να μπούμε στη διαδικασία να σκεφτόμαστε πέρα από αυτές. Σαν ένα θετικό πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας συλλογικής κοινωνικής κουλτούρας σεβασμού προς την διαφορετικότητα του άλλου.
Με την κάλυψη των ετικετών στις φιάλες των προϊόντων της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μας προσκαλεί όλους να ξεκινήσουμε τη συζήτηση σχετικά με τη σημασία της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, αρχής γενομένης από τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το καθετί γύρω μας, από το πιο απλό μέχρι το πιο σύνθετο. Όπως ένα μπουκάλι μπύρα. Διότι η αλήθεια είναι πως με ή χωρίς ετικέτα, το περιεχόμενο και η ουσία του είναι ακριβώς ίδια.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δεν περιορίζεται στην υλοποίηση δράσεων μόνο για τη βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας και την παροχή προς τους εργαζόμενους ενός εργασιακού περιβάλλοντος με ίσες ευκαιρίες για όλους. Παράλληλα, επιδιώκει έμπρακτα την δημιουργία ενός ισχυρού αποτυπώματος στην κοινωνία, ως ένας άξιος εταιρικός σύμμαχος προς ένα πιο ισότιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για όλους.
#LabelsAreForBottlesNotForPeople
#NoLabel
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 11 προϊόντα: FIX Hellas, FIX Dark, FIX Άνευ, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixersTuborg Lemon / Lime-Green Tea / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby.